الف)چاپ افست و دیجیتال

رنگ آهنگ با تاسیس و راه اندازی سیستم مدیریت چاپ با استفاده از افراد خبره،گام مهمی درجهت ارائه بهترین خدمات چاپ برداشته است.فراهم آوردن پیشرفته ترین ماشین آلات چاپ و نیزصحافی و بسته بندی،قابلیت اجرای انواع سفارش های چاپ و بسته بندی را در این واحد میسر کرده است.

 خدمات واحد چاپ افست و دیجیتال:

  • طراحی وچاپ  لوگو ، آرم ، کاراکتر و مجموعه اوراق اداری (سربرگ،پاکت و…)
  • طراحی  وچاپ کاتالوگ ، بروشور،کارت ویزیت وکارت تبریک
  • طراحی وچاپ انواع بسته بندی و پوشش های بصری محصولات
  • طراحی وچاپ  ست اداری.تقویم و سررسید
  • چاپ و تولید انواع شاپینگ بگ های تبلیغاتی با استفاده از به روز ترین دستگاه های چاپ،مرغوب ترین متریال
  • چاپ  لیبل و فولدر
  • چاپ و تولید انواع استندهای کاغذی و مقوایی
  • انواع وابلر،دنگلر،شلف تاکرهای فروشگاهی
  • چاپ آگهی های مطبوعاتی
  • صفحه آرایی کتاب و نشریات
  • چاپ آگهی ها و پوسترها
  • ارایه خدمات چاپ فضای خارجی با سایزهای متفاوت با قابلیت چاپ فلکس، بنر، مش، وینیل و…
  • ارایه خدمات چاپ فضاهای داخلی با قابلیت چاپ فتو گلاسه مات و براق، کوتد سبک وسنگین، کاغذ بوم و…
  • پوشش چاپ فضاهای داخلی: دستگاه لمینیتور GMP- EXCLAM-Q1670RS با قابلیت پوشش سرد و گرم، مات و براق وطرح دار
  • چاپ روی اجسام سخت: شیشه، سرامیک،کارتن پلاست،MDF و….
  • چاپ دیجیتال و انواع صحافی فنری فلزی، شومیز، گالینگور و….

ب) طراحی

برای اینکه هویت شرکت چه در فضای های مجازی و چه در رویداد های رسمی تثبیت گردد، حتما باید یک تیم طراحی خلاق و مسلط به تکنیک ها و علم گرافیک تبلیغاتی، همواره در کنار شما باشند. برای آن که اهداف و استراتژی تبلیغات و روابط عمومی شما به مرحله ظهور برسد، می بایست از طرح های منحصر به فرد و چشم نواز در راستای بازاریابی و رفتار مصرف کننده استفاده نمود. نمی توان همه بار تبلیغات را صرفا بر دوش عکس و یا فیلم  ساده یا ترکیبی از هر دو انداخت. امروزه تبلیغات پیوند عجیبی با گرافیک خورده است. نداشتن تیم طراحی متخصص در کنار راهبرد های تبلیغات و بازاریابی سبب می شود از پتانسیل های گرافیک تبلیغاتی در اهداف فروش و روابط عمومی و حتی برندینگ بی بهره باشید. هر آنچه که به بیرون عرضه می نمایید بی روح و غیر اثر بخش خواهد بود. توجه داشته باشید مردم در شرکت شما زندگی نمی کنند، آنها فقط شما را می بینند و اگر شما در برداشت اول تاثیر مورد نظر را بگذارید، اعتماد اولیه را در بینشان ایجاد نموده اید.و اما یک نکته اساسی این است که فرآیند طراحی فقط با ایجاد طرح مورد نظر تمام نمی شود، و هنوز در بسیاری از موقعیت ها و زمان ها، رساندن پیام اصلی بصورت فیزیکی در متریال های مختلف چاپی اعم از کاتالوگ، بروشور، کارت ویزیت و … نقش تمام کننده را به خوبی بازی می کنند. و برای ایفای این نقش مهم، کانون تبیلغاتی رنگ آهنگ با همکاری ناظرین چاپ مجرب و مسلط به تمامی متریال ها و انواع چاپ و ماشین آلات مرتبط  و همچنین خدمات پس از چاپ، واحدی مستقل ولی مکمل با بخش طراحی گرافیک در نظر گرفته است.رنگ آهنگ بر این باور است که نمود روح هر شرکتی در طراحی های آن متجلی است. لذا با گرد آوردن خبرگان این حوزه سعی نموده است در قدم اول خدمات متنوعی که به طراحی نیازمند هستند را مشخص نماید و در گام بعدی برای هر کدام از آنها، با توجه به استراتژی راهبردی یا کمپین های تبلیغاتی تعیین شده، با تشکیل اتاق فکر و خلاقیت، سناریو یا راهکار های کارآمد را پیشنهاد نماید.این خدمات به شرح ذیل می باشد :

  • طراحی هویت سازمانی
  • طراحی گرافیکی وب‌سایت
  • طراحی واسط گرافیکی کاربر در اپلیکیشن
  • طراحی واسط گرافیکی کاربر در نرم افزار
  • طراحی صفحات گرافیکی چندرسانه‌ای ( مالتی مدیا )
  • طراحی نشانه ( لوگو یا لوگو تایپ )
  • طراحی نماد یا کاراکتر
  • طراحی برای رسانه چاپی( مجلات، روزنامه ها و … )
  • طراحی برشور و کاتالوگ
  • طراحی اوراق اداری (سربرگ پاکت نامه و کارت ویزیت )
  • طراحی اسناد حسابداری ( قبض دریافت و پرداخت و صورتحساب، فاکتور )
  • طراحی فولدر
  • طراحی تقویم و سررسید
  • طراحی دفتر یادداشت و دفتر تلفن
  • طراحی کارت دعوت و تبریک
  • طراحی گواهینامه و کارت ضمانت
  • طراحی بسته‌بندی
  • طراحی اقلام تبلیغاتی
  • طراحی کتاب
  • طراحی لوح فشرده، طراحی روی سی‌دی به همراه جلد و محتویات
  • طراحی پوستر
  • طراحی برای تبلیغاتی (طراحی آگهی مجله – طراحی آگهی صفحه روزنامه – طراحی بیلبورد- طراحی استند – سردر فروشگاه – بدنه اتومبیل‌های پخش و …)
  • طراحی خاص برای شبکه های اجتماعی
  • طراحی دفترچه راهنما
  • طراحی اینفو گرافیک
  • طراحی گرافیک متحرک
  • طراحی تندیس
  • طراحی و تهییه هدایای تبلیغاتی
  • طراحی تبلیغات فروش و فروشگاهی:

پوستر فروشگاهی: تابلوهای تبلیغاتی داخل فروشگاه شامل تبلیغات محصولات در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای،

هنگر یا دنگلر ( Dangler or Hanger) : ابزار اطلاع رسانی­ در فروشگاه ها که از سقف آویزان می­شود.

وابلر (Wobblers) : ابزار اطلاع رسانی در فروشگاه است که به قفسه یا طبقه فروشگاه متصل می شود و با حرکت در اثر جریان هوا و یا عبور افراد نظر خریداران را جلب می کند.­ 

استیکر (Sticker) : برچسب اطلاع رسانی که معمولا جهت چسباندن بر روی شیشه یا کف فروشگاه استفاده می­ شود.

شلف تاکر (Shelf talker) : ابزاری است که از آن برای اطلاع رسانی در عرض طبقات، در قفسه های فروشگاهی استفاده می شود. معمولا یا مقوایی است که تا خورده، نیمی از آن زیر محصول قرار گرفته و نیم دیگر، بر روی پیشانی طبقه یا قفسه قرارمیگیرد و یا نواری است که به بدنه قفسه می چسبد.

بانتینگ (Bunting) : ابزار اطلاع رسانی است که معمولا بر روی مقوا یا طلق چاپ شده و به صورت ریسه تکرار یک یا چنــد طرح مرتبــط، از یـک سو به سـوی دیگر فروشگـاه کشیــده می شـود.