همچنین رنگ آهنگ مجری دپارتمان مشاوره ، آموزش،طراحی کمپین ، فروش،بازاریابی است

کمپین تبلیغاتی

تبلیغات پراکنده ، بدون برنامه و چشم اندازهای استراتژیک به نتیجة مطلوب نمی رسد.در این واحد با در نظرگرفتن اهداف بلندمدت و کوتاه مدت مشتری و بررسی پیام های تجاری و استخراج ایده ی اصلی تبلیغاتی،کمپین یکپارچه ارائه می شود و نیز با بررسی قابلیت های رسانه های مختلف بر حسب نیاز مشتری،برنامه ای تبلیغاتی مدون می شود.

marketting

خدمات این واحد:

  • انجام تحقیقات بازار و بازاریابی در راستای اهداف مشتری
  • تدوین اسناد استراتژی برند، برنامه بازاریابی، استراتژی ارتباطی
  • تهیه بیریف اتاق فکر، واحد گرافیک و دیگر واحدهای کانون
  • تدوین کمپین‏ های تبلیغاتی
  • تدوین برنامه رسانه‏ای
  • کنترل تخصیص بودجه در برنامه رسانه‏ ای

کمپین تبلیغاتی از جمله اصطلاحاتی میباشد که امروز کاربرد فراوانی داشته است. هر یک از ما به عنوان فردی که در جامعه امروزه زندگی می کنیم بارها در اخبار رسانه ها از اطرافیان و … شنیده ایم که کمپین های تبلیغاتی پرهزینه ایجاد شده اند ولی درک روشنی از این واژه در ذهن نداریم. در ابتدا به مفهوم کمپین تبلیغاتی اشاره میکنیم. کمپین تبلیغاتی، مجموعه ای از برنامه های مستقل اما هماهنگ تبلیغاتی، پیشبردی و …در مورد یک کالا یا یک خدمت در رسانه های مختلف صوتی، تصویری، چاپی و محیطی می باشد که با یک محتوای مشترک اما پیام های گوناگون، در یک دوره زمانی معین و با بودجه معین برای دستیابی به اهداف کمی و کیفی معین اجرا می شوند. پلت فرم های زیادی برای تبلیغات امروزه وجود داشته است از جمله: فیس بوک، اینستا، آپارات و …. همین امر باعث شده تا مدیریت کمپین های تبلیغاتی روز به روز پیچیده تر شود. از این رو کانون تبلیغاتی رنگ آهنگ، علاوه بر اینکه نسبت به انتخاب استراتژی اجتماعی حساس میباشد بر نحوه بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی و قدرت انتشار آن ها در پلت فرم های مدنظر دقت داشته است.الگوی زیر کمک می کند تا شما با مفهوم کمپین تبلیغاتی در تبلیغات بیشتر آشنا شوید.آژانس تبلیغاتی رنگ آهنگ جهت ارائه ی کمپین های تبلیغاتی برای شما مشتریان عزیز 9 مرحله زیر را اجرامی کند:

  • بررسی بازار
  • تعیین هدف تبلیغاتی
  • محاسبه و بودجه بندی تبلیغات
  • برنامه ریزی گروه خلاقیت
  • انتخاب رسانه
  • برنامه ریزی گروه طراحی نسخه
  • آزمایش و بازبینی پیش از انتشار نسخه
  • برنامه ریزی برای گروه تولید نهایی
  • نظارت بر اجرای صحیح برنامه ها

خلاصه ای از این فعالیت ها در مدل زیر بیان گردیده است

ما در کانون تبلیغاتی رنگ آهنگ  با تیمی خلاق و با تجریه آماده ایم تا محصول و یا خدمت شما را به صورتی مناسبی تبلیغ نماییم

شرکت ها و موسسات گوناگون، در هر صنف و هر سطحی که فعالیت داشته باشند، برای معرفی خود،محصول و خدماتشان، به تبلیغات با بودجه های متفاوت نیاز دارند. اولین قدم برای رسیدن به هدف در هر کاری، داشتن برنامه مناسب می باشد. برنامه ریزی برای تبلیغات شرکت ها، تحت عنوان طراحی کمپین انجام می شود. پس از مشخص شدن نیازها و بودجه مورد نظر، کمپین تبلیغاتی سالانه طراحی و اجرا می گردد. این کمپین و رقم آن، امروزه علاوه بر نتیجه حاصله، اعتباری دو چندان در میان رقبا بوجود می آورد.اتاق فکر رنگ آهنگ متشکل از افراد تحصیلکرده و خبره در زمینه بازاریابی،فروش و تبلیغات، مناسب ترین کمپین تبلیغاتی را برای مشتریان خود طراحی نموده و برای اثربخشی بیشتر،تیم اجرا، از صفر تا صد کمپین را اجرا و تضمین می کند. موفقیت یک کمپین زمانی تضمین شده است که نیازهای مشتریان به درستی شناخته شده، برنامه ریزی مناسب صورت گرفته و به خوبی اجرا گردد. این کانون با توجه به در اختیار داشتن گروه های مختلف در تمامی زمینه های تبلیغاتی، توانسته است کمپین های مناسب و موفقی را طراحی و اجرا نماید.

آموزش

رنگ آهنگ با برگزاری دوره های آموزشی در زمینه بازاریابی و فروش این امکان را فراهم کرده تا شرکتها و افراد با گذراندن دوره های آموزشی بتوانند سطح توانایی خود را در شرایط بازار وقت به حداکثر برسانند و بیشترین نتیجه را بگیرند.

برند سازی، فروش و بازاریابی

در تعریف برند آمده :” برند، نمادی است که مشخص‌می نماید خدمات یا محصولی خاص است. و به وسیله آن، از سایر محصولات و خدمات موجود در بازار نسبت به رقبا متمایز می‌گردد.” برند وجه تمایز شرکت ما با سایر شرکت هاست. این برند شدن است که فعالیت های اقتصادی را رونق می بخشد.برند همه آن چیزیست که تصویری در ذهن مخاطب از آنچه شما دارید می سازد و ساخت آن اصلا کار ساده ای نیست. فرد، تجارت، کسب و کار و سازمانی که اسم ،المان و در نهایت برند قوی ندارد، امروزه  قطعا محکوم به زوال و نابودی است. متاسفانه در ایران به امر برندینگ کمتر توجه شده است، دلیل این بی توجهی دو مسئله است، اول آنکه در این زمینه افراد متخصص کمتر وجود دارند و ثانیا، کسب و کار ها از دوام خوبی برخوردار نیستند و آینده نگری را در دستور کار قرار نمی دهند. مقوله برند و برند سازی برای کسب وکار های حرفه ای امری حیاتی است، آنان که میخواهند در بازار کنونی ادامه دار باشند و برندشان فروششان را تضمین کند، برندینگ برایشان در اولویت خواهد بود.به عبارتی به کلیه مراحل معرفی و تبلیغات گسترده یک محصول که باعث شهرت و اعتبارآن می شود برند سازی می گویند که شامل مراحل زیر می باشد:

  • ایده پردازی و طراحی سناریو
  • ایجاد هویت های بصری شامل نماد و لوگو و رنگ ثابت
  • طراحی شعارهای تبلیغاتی
  • تعریف کاراکتر
  • ایجاد زیر ساختهای خدماتی مورد نیاز
  • تنظیم و تعیین ظرفیت های مالی و تعیین حجم و شدت تبلیغات متناسب با هدف و قدرت مالی مشتریان
  • اجرای تبلیغات

یک برند خوب همراه با بازاریابی قوی شرکت را بیمه می کند ، در بازار های سنتی نام افراد بود که اعتبار به حساب می آمد. فرد بازاری با توجه به نامی که از خود درکسب و کار بوجود آورده بود، در بازار اعتبار و آبرو داشت. امروزه پس از تغییر و تحول در رویکرد مردم نسبت به کالا ها و بازاریابی، نام ها تبدیل شده اند به مفهومی چون برند.

هدف از بازاریابی  بهینه کردن توزیع و افزایش دسترسی به محصول می باشد که به همراه یک استراتژی مناسب، قیمت گذاری محصول شما را با توجه به تحلیل بازار، بازار هدف و جایگاه یابی های صورت گرفته انجام می دهیم و به کمک آن کیفیت اثر بخشی تبلیغات و ارتباطات رابهبودمی بخشیم.

هم نشینی برند سازی و بازاریابی برای این صورت می گیرد تا برند شما در مسیر کوتاه تری به بازگشت سرمایه بپردازد. تخصص هایمان را در کانون تبلیغاتی کروشه برای ساختن برند و استراتژی های بازاریابی شرکت شما استفاده خواهیم کرد و در تمامی مسیر کنار شما خواهیم بود. 

مراحل بازاریابی

  • وضعیت بازار
  • طراحی پلن بازاریابی
  • قیمت گذاری
  • ارزیابی و تحقیق

دیجیتال مارکتینگ

درتعریف دیجیتال مارکتینگ آمده :بازاریابی از طریق هر آنچه که بر بستر اینترنت رخ می دهد. امروزه با رشد روز افزون اینترنت و ضریب نفوذ بالای آن مابین ایرانی ها، هر شرکتی که در دنیای اینترنت برای خود جایی دست و پا کرده باشد قطعا آینده پایدار تری خواهد داشت. با توجه به این تعاریف جایگاه دیجیتال مارکتینگ در هر شرکتی همچون قلب تپنده ای می ماند که سایر فعالیت های شرکت را در قدم اول به گوش مردم و مشتری هایش برساند و در قدم بعدی مردم را ترغیب به استفاده از محصولات و خدمات شرکت بکند. فراموش نکنیم بخش اعظمی از مردم حداقل در یک شبکه اجتماعی عضو هستند و طبق آمار ها 75 درصد قبل از خرید هر چیزی در مورد آن در اینترنت جستجو می کنند.

از آنجایی که نام و برند شرکت بسیار مهم است، لذا نباید در فضای اینترنتی با آن بازی شود لذا باید کاملا حساب شده و دقیق برای تقویت نام و برند تلاش صورت گیرد. رنگ آهنگ با بهره گیری از متخصصین این امر و طراحی پلن های مختلفی بر پایه اصول و تکنیک های به روز دیجیتال مارکتینگ سعی می کند، نام و هویت شرکت شما را در قدم اول در دنیای مجازی شناسانده و در قدم های بعدی، سعی در اشاعه برند شما نماید.

کانون تبلیغاتی رنگ آهنگ با بهره گیری از روش های مختلفی همچون، بازاریابی محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی، در مرحله اول هویت شرکت شما را تعریف و جایگاه شرکت را در دنیای مجازی تثبیت می نماید. در گام بعدی با بهینه سازی سایت(سئو) برای قرار گرفتن در رده های بالای جستجوی گوگل و همچنین ایمیل مارکتینگ مشتری ها بیشتری را به سمت شرکت سوق می دهد. و در نهایت با طراحی کمپین های تبلیغاتی، از جمله تبلیغات کلیکی و بنری و همچنین رپورتاژ آگهی ها سعی می کند جریان سازی مناسبی صورت پذیرد تا مشتریان در مورد شرکت شما گفتگو نمایند. این مراحل روزانه برای شرکت شما انجام می شوند

  • تولید محتوا : رنگ آهنگ با بهره گیری از نویسندگان متخصص در حوزه های مربوطه ، موثرترین مطالب را برای سایت و شبکه های اجتماعی شما فراهم می کند که این موضوع موجب بالا رفتن آمار بازدید سایت و ایجاد ترافیک مناسب می نماید.لازم است بدانیم که مقوله تامین و تولید محتوا، پایه اصلی و اساسی تمامی خدمات و شاکله اصلی روند اجرایی دیجیتال مارکتینگ می باشد.
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی : یکی از خدماتی که در این بخش دریافت ارائه می شود، راه اندازی و مدیریت شبکه های اجتماعی و همچنین تعیین استراتژی فعالیت در آن ها می باشد. کانون تبلیغاتی کروشه، با آگاهی نسبت به فضا های شبکه های مجازی و کاربران آن، متناسب با هر شبکه و ظرفیت بازاریابی در این بستر، اقدامات و راهکار های متفاوتی را پیشنهاد می نماید.
  • ایمیل مارکتینگ :یکی از راههای پر نفوذ و مستقیم در بازاریابی دیجیتالی، ارسال ایمیل ها به مشتریان هدف می باشد. این امر بسیار تخصصی است چرا که تعیین نوع محتوا و زمانبندی ارسال می تواند به جذب بیشتر افراد بیانجامد.
  • SEO – بهینه سازی موتور های جستجوگر: با توجه به این که الگوریتم های گوگل و سایر موتور های جستجوگر مدام در حال تغییر و توسعه هستند، در این امر شما به یک گروه متخصص، با تجربه و آگاه نسبت به تمامی این استراتژی ها نیازمند هستید. لذا حتما به سادگی هر توصیه ای را در این زمینه نپذیرید.
  • طراحی کمپین های تبلیغاتی (تبلیغات کلیکی و بنری: با طراحی حساب شده و خلاق کمپین های تبلیغاتی می توان تعداد مشتریان را به یکباره افزایش چشم گیر داد.